کاشان- ایرنا- سرهنگ دوم پاسدار 'حسین خدامیان' طی آئینی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت سپاه نطنز معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ دوم پاسدار 'حسین خدامیان' روز دوشنبه با حضور جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به جای سرهنگ پاسدار 'حسین آقادوستی' به سمت فرماندهی سپاه نطنز منصوب شد.
امام جمعه نطنز در این آئین گفت: فرهنگ شهادت طلبی و گذشت از جایگاه ممتازی بین مردم ایران برخوردار است و وجود همین روحیه در بین نیروهای مسلح یکی از مانع ها و دلیل هراس دشمنان از مرزبانان غیور ایران اسلامی است.
حجت الاسلام 'روح الله امینی' افزود: جوانان در دوران جنگ تحمیلی و سال های پس از آن برای دفاع از تمامیت ارضی کشور و نظام اسلامی جان خود را فدا کرده و به شهادت رسیدند تا به این انقلاب اسلامی و کشور آسیبی وارد نشود و امروز این مسیر با قدرت توسط نیروهای مسلح ادامه دارد.
او در ادامه به حادثه آتش سوزی نفتکش سانچی اشاره کرد و گفت: شهادت 32 نفر از جوانان ایرانی نشان می دهد که نام جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت های آن محدود به مرزهای جغرافیایی کشور نیست و هر جا که لازم باشد، برای نام ایران و حفظ نظام اسلامی جان خود را فدا می‌کنیم.
امینی همچنین با اشاره به پایبندی مردم به نظام و ارزش های اسلامی، عمل به ت های اقتصاد مقاومتی را نسخه شفابخش و تنها راه نجات کشور از شرایط اقتصادی کنونی عنوان کرد.
شهرستان نطنز با بیش از 47 هزار نفر جمعیت در فاصله 125 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده


بادرود رسانه نطنز ,اسلامی ,کشور ,سپاه ,حسین ,پاسدار ,پاسدار حسین ,سپاه نطنز ,حسین خدامیان ,نظام اسلامی ,فرماندهی سپاه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه بانه | خرید لوازم خانگی از بانه | فروش اینترنتی بانه دانلود آنلاین فایل های الکترونیکی آرال مووی|دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم hanozhastam ضمن خدمت اجاره آپارتمان مبله در تهران | اجاره سوئیت مبله در تهران