کاشان- ایرنا- تصفیه خانه مجتمع 832 واحدی مسکن مهر شهر نطنز طی آئینی با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و جمعی از مسئولان شهرستانی روز چهارشنبه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در آئین افتتاح طرح احداث پکیج تصفیه خانه مجتمع 832 واحدی مسکن مهر شهر نطنز گفت: این تصفیه خانه توانایی پوشش سه هزار و 500 نفر را دارد و 630 مترمکعب در شبانه روز ظرفیت این تصفیه خانه می باشد که به روش لجن فعال با فرآیند A2O طراحی شده و محل مصرف پساب آن نیز تغذیه آبخوان و آبیاری فضای سبز است.
'هاشم امینی' افزود: با توجه به مشکلات فاضلاب مسکن مهر و به وجود آمدن مشکلات بهداشتی در نتیجه رها شدن فاضلاب در معابر عمومی این طرح با همکاری نهادهای شهری در زمینی به مساحت افزون بر سه هزار مترمربع با اعتبار 36 میلیارد ریال احداث شده و پساب خروجی با کیفیت آن در قالب تفاهم نامه‌ای در اختیار شهرداری قرار گرفت.
وی همچنین به راه‌اندازی، تجهیز و بهره‌برداری ساختمان هوادهی در حدفاصل چاه‌های رحمت‌آباد و ایستگاه پمپاژ شجاع‌آباد اشاره کرد و گفت: با انجام هوادهی کیفیت آب آشامیدنی نیز به صورت محسوسی ارتقا یافت و نیتی‌های ناشی از مزه آب به طور کامل رفع شده است.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان اضافه کرد: 66 میلیارد و 500 میلیون ریال در مجموع برای این پروژه ها هزینه شد تا مردم شریف شهرستان نطنز از این پس از آب آشامیدنی سالم و با کیفیت بهره‌مند شوند.
او کم آبی نطنز را مشکلی بزرگ برای مردم این شهرستان عنوان کرد و گفت: یکی از خواسته های مردم این منطقه تامین آب آشامیدنی بود که با همکاری و پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس و نهادهای ذیربط با حفر 2 حلقه چاه برطرف شده است.
امینی در ادامه با تاکید بر لزوم سرعت بخشی به طرح ‌های عمرانی و آبرسانی شهرستان نطنز بیان کرد: آلودگی حفره‌های آب زیرزمینی و وابستگی طرح به چاه‌ها باعث شد که به صورت جامع این طرح پیگیری شود و حدود 55 درصد پیشرفت را در این زمینه داشته‌ایم.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان تامین آب آشامیدنی را یکی از مشکلات مهم این استان عنوان کرد و بر لزوم برگزاری نشست های ویژه و تصمیم‌گیری در زمینه تمهید راهکارهای اساسی برای این مهم تاکید کرد.
تعداد پنج هزار مشترک برخوردار در شهر نطنز و روستاهای کندز و ریسه وجود دارد و نزدیک به 95 درصد آب آشامیدنی هم سالم می باشد.
هفت روستا در شهرستان نطنز همچنان به صورت سیار آبرسانی می شود؛ این شهرستان با بیش از 47 هزار نفر جمعیت در فاصله 125 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده


بادرود رسانه نطنز ,فاضلاب ,خانه ,تصفیه ,شهرستان ,آشامیدنی ,تصفیه خانه ,استان اصفهان ,شهرستان نطنز ,فاضلاب استان ,مدیرعامل شرکت ,فاضلاب استان اصفهان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Misaeltqq2 Diary 010101 عاشقانه 2 عاشق بی انتها بیابون سیم و کابل سیمند کابل dard پاریس چت|چت پاریس|چت روم پاریس|دادلی چت آرارات چت|آپارات چت|زندگی چت دیسلاو موزیک