9دی

نطنز- کارشناس مسائل ی گفت: دشمن بعد از شکست در سال های ۷۸ و ۸۸ هم اکنون فتنه اجتماعی را در کشور کلید زده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛  محمد حسن قدیری ابیانه شامگاه پنج شنبه به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی در جمع مردم بادرود در مسجد اباعبدالله (ع) این شهر با بیان این دشمن روی فتنه اجتماعی برنامه ریزی کرده است، گفت: دشمنان نظام می خواهند تا با به کارگیری کارگران با حقوق معوقه، بازنشستگان، معلمان و کارمندان بر روی نیتی ها انگشت گذاشته و فتنه ای دیگر را به راه اندازند.

وی اظهار کرد: مردم ایران انقلاب را به پیروزی رساندند و به جمهوری اسلامی رای دادند تا احکام الهی در جامعه جاری شود، اما عده ای در ایام بعد از انتخابات سال ۸۸ عزم خود را جزم کرده بودند تا بساط دین را برچینند.

سفیر سابق ایران در مکزیک افزود: چندین نفر از جناح های مختلف برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ ثبت نام کرده بودند و هر کدام از آن ها تا توانستند بی پرده در تریبون های مختلف صحبت کردند و از برنامه های خود دفاع کردند.

وی با بیان اینکه قبل از انتخابات تمامی نظر سنجی ها در داخل و خارج خبر از موفقیت رییس دولت نهم می داد، تصریح کرد: بعد از انتخابات یکی از سران فتنه بدون توجه به قانون و روند قانونی اعتراض، به بهانه تقلب فقط خواستار باطل شدن انتخابات بود.

قدیری ابیانه اضافه کرد: اکثر انقلاب های رنگین در زمان انتخابات روی داده است و آمریکا نیز در ایام انتخابات با کمک های مالی فراوان و گسترده به یکی از نامزدها سعی داشت تا به بهانه تقلب به اصل دین و اصل ولایت فقیه ضربه زده و طرح براندازی را شروع کند.

وی ادامه داد: آمریکا، اسرائیل و سرویس های جاسوسی بیگانه چندین هزار نیرو و جاسوس برای براندازی در سال ۸۸ تربیت کرده بودند و تنها یک رقم ویژه مالی آن ها که به این کار اختصاص یافته بود ۴۰۰ میلیون دلار بود.

این کارشناس ارشد روابط بین الملل تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب برای رسیدن به اهداف خود دنبال کسانی بودند که از درون به نظام ضربه بزنند، برای همین افرادی ناراضی و با انگیزه های کمک خواهی پیدا کرده و از آن ها برای ضربه زدن، استفاده می کردند و جالب اینکه هرگز هم مشکل آن ها را برطرف نمی کردند.

وی تاکید کرد: همه مسببان فتنه می دانستند که تقلبی در کار نبوده و حتی رییس دولت دوران اصلاحات نیز در جلسه های شخصی به این مهم اقرار کرده بود ولی در ظاهر به یکی از سران فتنه تبریک گفت و با تحریک عده ای فریب خورده، عامل و رای نداده سعی کرد تا نقشه های دشمن را اجرا کند.

قدیری ابیانه با بیان اینکه حماسه ۹ دی فتنه ۸۸ را در نطفه خفه کرد، افزود: نقطه قوت جمهوری اسلامی اتحاد مردم حول ولایت فقیه است و دشمن نیز همواره سعی کرده است تا با ایجاد شکاف بین مردم به این وحدت ضربه بزند.

وی تصریح کرد: حماسه ۹ دی آتش فتنه را خاموش کرد اما آن فتنه کشور را به لبه پرتگاه برد، آسیب های فراوانی به نظام زد و مهم تر این که دشمن را امیدوار کرد.


بادرود رسانه فتنه ,کرده ,انتخابات ,دشمن ,نظام ,بودند ,قدیری ابیانه ,فتنه اجتماعی ,کرده بودند ,بهانه تقلب ,ولایت فقیه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طب کار فایلستان|طرح جابر| پیشنهاد ارزشیابی|گزارش تخصصی|اقدام پژوهی گروه آموزشی کامپیوتر کاردانش استان یزد وبلاگ جامع و تخصصی تکنولوژی و موبایل ربات پلیس گروه، ضد تبلیغ، ضد لینک، پاکسازی گروه نماینده رسمی شرکت یاسکاوا ژاپن دنیای سه بعدی همه چیز درباره مودم ADSL و VDSL طراحی وب- برنامه نویسی اقامت در ترکیه